SIZW

Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

76-231 Damnica ul. Górna 8

tel./fax 59 8113-248

email:

 

gops_damnica@wp.pl

http://gops.damnica.ibip.pl/public/

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ( SIWZ )

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na

usługę przygotowania i dostarczenia gorących posiłków uczniom Zespołów Szkół w Damnicy, Zagórzycy i Damnie oraz Szkoły Podstawowej w Domaradzu w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2013r.

CPV:55321000-6

55520000-1

Załączniki do SIWZ:

1. Formularz oferty – zał. Nr 1 do SIWZ.

2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1ustawy – zał. Nr 2 do SIWZ.

3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art.24 ust.1 ustawy – zał. Nr 3 do SIWZ.

4. Oświadczenie wykonawcy w trybie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy – zał. Nr 4 do SIWZ - dotyczy osób fizycznych.

5. Wykaz zrealizowanych usług – zał. Nr 5 do SIWZ.

6. Wzór umowy – zał. Nr 6 do SIWZ.

7. Przykładowy jadłospis – zał. Nr 7 do SIWZ.

Sporządził:

Beata Orlicka

Damnica 16.11.2012r.

I. Zamawiający

II. Tryb udzielenia zamówienia

1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy, prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) oraz wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeniami wykonawczymi dotyczącymi przedmiotowego zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego na usługę dot. przygotowania i dostarczenia gorących posiłków uczniom szkół z terenu gminy Damnica .

2.W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r.,Nr 113, poz. 759 z późn.zm.), przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r.Nr 16, poz.93 z późn.zm.) oraz odpowiednie powołane w SIWZ.

3. Ilekroć w specyfikacji jest mowa o :

Wykonawcy

– należy przez to rozumieć osobę fizyczną ,osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego oraz podmioty te występujące wspólnie .Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dot. wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

Zamawiającym –

należy przez to rozumieć Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Damnicy reprezentowany przez kierownika jednostki.

Ustawie –

należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r.Nr 113, poz. 759 z późn.zm.).

Cenie –

należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art.3 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 5 lipca 2001r. o cenach ( Dz.U. z 2002r.Nr 97, poz. 1050, Nr 144, poz.1204 oraz z 2003r., Nr 137, poz.1302 z późn.zm.).

III. Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa

2. Wymagania jakościowe posiłków :

a/ posiłek będzie obejmował trzy razy w tygodniu drugie danie tj.

- dwa razy danie mięsne z możliwością zamiany na rybę , w tym:

kasza, ziemniaki, ryż (naprzemiennie ) - min. 200 g,

porcja mięsa - min. 100 g,

surówka - min. 100 g,

kompot – min. 200 g;

- jeden raz danie jarskie np. pierogi, naleśniki, pyzy -min. 300 g.

b/ w pozostałe dwa dni w tygodniu posiłek będzie się składał z zupy z wkładką i pieczywem, w tym:

zupa – min.300 ml,

wkładka mięsna – min.100 g,

pieczywo – min.30 g.

c/ wymagana kaloryczność każdego posiłku to 900 kcal.

d/ posiłek musi być przygotowany zgodnie z obowiązującymi wymaganiami zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia, w szczególności co do struktury rzeczowej, kaloryczności, jakości, urozmaicenia, spełniać obowiązujące w tym zakresie normy żywieniowe. Wartość odżywcza przygotowanych posiłków powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami o dożywianiu dzieci i młodzieży.

3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przykładowy jadłospis na 10 kolejnych dni żywienia, który musi być zróżnicowany –

przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla uczniów Zespołu Szkół w Damnicy, Damnie i Zagórzycy oraz Szkoły Podstawowej w Domaradzu w okresie od 01.01.2013r do 31.12.2013r. w dni nauki szkolnej. Zał. Nr 7 do SIWZ.

4. Przewidywana ilość posiłków w trakcie realizacji zamówienia – ok. 45.000

5. Przewidywana liczba osób korzystających z posiłków - ok. 250 osób.

6. Wymienione w SIWZ ilości posiłków należy traktować jako ilości szacunkowe, które mogą ulegać weryfikacji. Zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości posiłków niż wymieniona w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego.

7. Wykonawca określi cenę jednostkową jednego posiłku wraz z podatkiem VAT i cena ta będzie stała niezależnie od rodzaju posiłku. W zaoferowanej cenie należy uwzględnić koszty osprzętu ( termosy, pojemniki itd.), transportu, koszty przygotowania posiłków we własnym lokalu spełniającym warunki sanitarne przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Wykonawca wystawia fakturę za wykonaną usługę w terminach miesięcznych do dnia 10 następnego miesiąca. Faktyczna ilość dostarczonych posiłków powinna być potwierdzona na fakturze przez dyrektorów szkół lub osoby przez nich upoważnione.

8. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

IV. Termin wykonania zamówienia.

Od 01.01.2013r do 31.12.2013r

V. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

VI. Informacja o ofertach częściowych i wariantowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1.Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują w okresie trzech ostatnich lat przed wszczęciem niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi dot. przygotowania i dowożenia gorących posiłków do placówek oświatowych ( przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne )

c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -oświadczenie,

d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy;

e) są ubezpieczeni w zakresie wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 tys.zł – dokument potwierdzający.

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art.23 ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

3. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia – nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załącznik do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.

Niespełnienie któregokolwiek wymogu lub warunku spowoduje odrzucenie oferty bez dalszego rozpatrywania.

4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli :

a) jest niezgodna z ustawą;

b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Pzp;

c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

f) zawiera błędy w obliczeniu ceny;

g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 Pzp;

h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

5. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia Podwykonawcy.

- Załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi , że wykonane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 ustawy.

1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

a) wypełniony i podpisany formularz oferty (stanowiący

b) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy (

c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust.1 ustawy (

załącznik nr 1 do SIWZ), załącznik nr 2 do SIWZ), załącznik nr 3 do SIWZ),

d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

( załącznik nr 4 do SIWZ ).

e) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług dot. przygotowania i dowiezienia gorącego posiłku sporządzony

f) opłacona polisa na kwotę co najmniej 50 tys.zł ,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

g) Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu warunków przygotowywania posiłków oraz na przewóz gorących posiłków samochodem w termosach.

 

2. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników należy dołączyć do oferty uwierzytelniony notarialnie lub przez Wykonawcę odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale.

3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt.8.1. Natomiast dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.8.1 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę bądź miejsce zamieszkania.

5. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji ( dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.3 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art.297 §1 kodeksu karnego.

6. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.

wg załącznika nr 5 do SIWZ..

Wymagane w pkt.8 .1.dokumenty mają być dołączone do oferty w formie oryginałów lub kopii dokumentów poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

IX. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wykaz osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

 

Małgorzata Makuch, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8

4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom , którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza na stronie internetowej , na której zamieszczono SIWZ.

5. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza informację na stronie internetowej.

1. Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, w formie faxu ( nr 59 8113-248, w formie elektronicznej ( e-mail: gops_damnica@wp.pl). Fakt otrzymania oświadczeń, wniosków oraz informacji przekazanych za pomocą faks lub e–maila, zgodnie z art.27 ust. 2 ustawy Pzp, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza. Oferty składa się w formie pisemnej. Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma, składane osobiście, w godzinach urzędowania/pracy tj. w dni robocze od godz.7.30dogodz.15.30. W przypadku dokumentów dotyczących postępowania odwoławczego Zamawiający dopuszcza wyłącznie formę pisemną. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 3. Zamawiający udostępnia SIWZ na swojej stronie internetowej: http://gops.damica.ibip.pl/public/. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest Beata Orlicka – Kierownik GOPS oraz 00 do 1500 . Numer telefonu: ( 59 8113-248).

X. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

XI. Termin związania ofertą.

2. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania z ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez izbę orzeczenia.

1. Wykonawcy będą związani ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

XII. Opis sposobu przygotowywania ofert.

a) Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.

b) Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem i zawierać wszystkie dokumenty wymienione w pkt. VIII.

c) Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy, a kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

d) Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji.

e) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę lub przez osobę upoważnioną.

f) Wszelkie pełnomocnictwa, dołączone do ofert muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

2.Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko , ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty .

3. Ofertę należy składać w dwóch kopertach: zewnętrznej i wewnętrznej, nieprzejrzystych i zaklejonych. Koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Górna 8

76-231 Damnica

i oznakowana następująco:

1. Sposób przygotowywania oferty

Oferta przetargowa na „ Usługę przygotowania i dostarczenia gorących posiłków uczniom Zespołów Szkół w Damnicy, Zagórzycy i Damnie oraz Szkoły Podstawowej w Domaradzu w okresie od 01.01.2013r do 31.12.2013”. Nie otwierać przed dniem 05.12.2012, przed godziną 12

15 .

Na kopercie wewnętrznej należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nieotwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty w przypadku nieprawidłowego oznaczenia na kopercie.

5. Oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł , że nie mogą być one udostępnione.

XIII. Informacje o terminie, miejscu składania i otwarcia ofert oraz trybie otwarcia i oceny ofert.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Damnicy ul. Górna 8 pok. nr 3 –Termin składania ofert: 05.12.2012 r. do godz. 12oo -Termin otwarcia ofert: 05.12.2012 r. godz.1215 Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po otwarciu ofert Zamawiający odczyta imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.

XIV. Opis sposobu obliczania ceny.

Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena za przedmiot zamówienia winna wynikać z kalkulacji własnej Wykonawcy. Wykonawca podaje cenę oferty według formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym podaje cenę jednostkową. Cena powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

XV. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert.

2.

1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania oraz nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Kryterium oceny ofert – cena 100% .

3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzgl. konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę , którego oferta została poprawiona.

XVI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

b/wykonawcach , których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;

c/wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne;

d/terminie ,określonym zgodnie z poniższym pkt., po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta. 2.Zamawiający wyznaczy termin i miejsce zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o

wyborze oferty, w sposób określony w pkt. VII SIWZ (faks, poczta elektroniczna), albo 10 dni – jeżeli zawiadomienie zostało przekazane w inny sposób ( listownie), i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Zamawiający może zawrzeć umowę w terminie krótszym niż powyżej opisane, jeżeli zostanie złożona tylko jedna oferta. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

1.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty o: a/wyborze najkorzystniejszej oferty , podając nazwę albo imię i nazwisko , siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy , którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy firmy albo imiona i nazwiska , siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców , którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;

XVII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie przewiduje pobierania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVIII. Wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Wzór umowy jest załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji. Umowę wybrany Wykonawca podpisze z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej na warunkach w nim określonych.

XIX. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 179 – 198).

XX. Postanowienia końcowe:

1. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

załącznik nr 1 do SIWZ

Nazwa i adres oferenta

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

76- 231 Damnica ul.Górna 8

Oferta Wykonawcy

Zgłaszając swój udział w przetargu nieograniczonym na

usługę przygotowania i dostarczenia gorących posiłków uczniom Zespołów Szkół w Damnicy, Zagórzycy i Damnie oraz Szkoły Podstawowej w Domaradzu w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2013r. oferuję :

1.Wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ tj. przygotowanie oraz dostarczenie we własnym zakresie wymienionych posiłków za cenę brutto za jedno danie obiadowe ................................... zł

słownie złotych ..........................................................................................................................

za jedną porcję .

W cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania Zamówienia zgodnie z poniższym Formularzem cenowym:

 

FORMULARZ CENOWY

Lp.

Wyszczególnienie elementów wpływających na cenę 1 dania obiadowego

Zupa z wkładką i pieczywem

( w zł brutto)

Drugie danie

( w zł brutto)

Ogółem

( w zł brutto)

1.

Wartość artykułów spożywczych zużywanych do przygotowania posiłku tzw. „wsad do kotła” łącznie z pieczywem

2.

Pozostałe koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem posiłków tj:

(Lp.2=lp.2.1+2.2+2.3+2.4+2.5)

2.1

Koszty dostaw energii, wody i odprowadzania nieczystości

2.2

Koszty zatrudnienia pracowników

2.3

Koszty utrzymania pomieszczeń

2.4

Koszty transportu

2.5

Pozostałe koszty (wymienić jakie?)

...................................................

...................................................

...................................................

Razem

1. Pełna nazwa Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

2. Adres: 76-231 Damnica, ul. Górna 8

3. e-mail: gops_damnica@wp.pl

4. Numer telefonu: (59) 8113-248, faks:(59) 8113-248

Wytworzył:
Udostępnił:
Orlicka Beata
(2012-11-19 08:57:11)
Ostatnio zmodyfikował:
Orlicka Beata
(2012-11-19 09:02:48)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki